Happy Stones

Happy Stones

Nog meer Happy Stones!

Met Pinksteren 2021 maakten we na de dienst op gepaste afstand van elkaar gewone witte keitjes tot mooi versierde, of beschreven stenen, met een goede boodschap erop. Of een mooi symbool, of een leuke tekening. Om de goede boodschap de wereld in te brengen, immers de ware pinkster-gedachte! Op de beamer heb je er iets van kunnen zien, als het goed is, liggen op één van de tafels in de hal nog een paar mooie exemplaren. Die kan je ook meenemen, ergens neerleggen of aan iemand geven. Ook liggen daar nog blanco stenen, die smeken om meegenomen te worden! Er zijn er nog genoeg. Je kunt ze trouwens ook op een ander moment door de week ophalen.
Groeten van de keigroep

gespot!

Wat is een Happy Stone?

Een doodgewone kiezelsteen, maar mooi beschilderd of betekend met iets kleurigs. Een afbeelding, een gezichtje, een tekst, een knipoog, een bemoediging, een grapje, noem maar op. Op de beamer was er al een te zien.
Een hele leuke mogelijkheid om ons als kerk ook juist met Pinksteren te laten zien! Bijvoorbeeld een vlammetje op een steen is al prachtig. Zo’n steen wordt ergens neergelegd waar hij gevonden kan worden.

Wij gaan ze ook maken!

gevonden!

Paintmarkers, acrylverf, al dan niet met een vernislaagje, daar kan het kan allemaal mee. Kijk maar eens wat er te vinden is!

Als je iets gemaakt hebt, zelf of met je kinderen, kleinkinderen, buur of vriend, maak een foto en mail die naar Jeannette j.voskamp@pkn-uithoorn.nl
Hoe mooi zal het zijn om ze langs te zien komen op de beamer. Leg je stenen vooral ergens neer, waar ze gevonden kunnen worden en iets betekenen voor de vinder. We wensen elkaar gezegende en inspirerende Pinksterdagen toe, met veel prachtige Happy Stones!

Namens de KijkdeKerk-keigroep
Jeannette, Ton, Liesbeth, Henriette

omgedraaid en laten liggen

gevonden #1422 zwerf-kei Kei Tof!