Kerkgebouw De Schutse

Zaal huren?

Huur onze grote feestelijke zaal voor optredens, voorstellingen, vieringen. Of een van de praktische en sfeervolle kleinere zalen voor gezellige bijeenkomsten of vergaderingen. Er is meer >

Kerk in de sneeuw

Hoopvolle symbolen op de kerkramen haalden het niet bij natuurlijke sneeuwversiering.

Kerk in de steigers

De Schutse is meer dan vijftig jaar oud en dan verslijt er wel eens iets. De achtergevel van de kerkzaal (achter het orgel) staat vaak in zon en regen. Het staal waarin de ramen zijn geplaatst, ging roesten. Dat gaf druk op de ruiten, die braken. In 2020 zijn geveldelen vervangen door kunststofkozijnen en dubbelglas met een coating, zodat invallend zonlicht wat getemperd wordt. Steigers achter het orgel en buiten, een hoogwerker… Een hele klus!

Kerk in de steigers