Tentoonstelling gewisseld

Het is je vast al opgevallen, andere kunstwerken in de ontmoetingsruimte. Loes heeft haar mandala’s weggehaald en Corrie Eeltink heeft haar schilderijen opgehangen. We zijn er blij mee! Het thema van deze expositie is Vensters. We bedanken Loes hartelijk voor haar medewerking aan het opfleuren van de zaal.
Opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten!
Joke Bos werkgroep Inrichting

Schilderijen van Corrie Eeltink

Ik vind het fijn dat ik in de ontmoetingsruimte mijn schilderijen mag laten zien. Ze zijn gemaakt met olieverf en zijn abstract, dus je mag erin zien wat je wilt. Zelf zie ik er vensters in (vierkant, rond, rechthoekig).

Een venster is een opening in de muur, waardoor licht naar binnen kan komen. Je zou die vensters kunnen zien als doorkijkjes naar de toekomst. Een toekomst zonder oorlogen, geweld, discriminatie, machtsvertoon en natuurrampen. Naar die toekomst zien we hier in de kerk toch allemaal uit …
Ik wens jullie veel kijkplezier!
Corrie Eeltink

Mandala’s van Loes Willems

Loes Willems exposeerde mandala’s. ‘Het tekenen is een heerlijke en ontspannende activiteit. Het geeft rust en ruimte om te ontdekken, te bewegen en te creëren.’ Loes legde voor zichzelf de voortgang vast van het maken van de mandala Veerkracht, met symbolen die kracht uitdrukken voor de toekomst. In het echt mooier dan de (making of) foto’s!

Aquarellen van Corrie van Gaalen

In de gang van De Schutse zijn nog een aantal aquarellen van Corrie van Gaalen te zien. We bedanken Corrie van harte voor haar mooie bijdrage aan de leefbaarheid van ons kerkgebouw.

Impressie aquarellen van Corrie van Gaalen – originelen echt mooier!