Zaal huren?

Huur onze grote feestelijke zaal voor optredens, voorstellingen, vieringen. Of een van de praktische en sfeervolle kleinere zalen voor gezellige bijeenkomsten of vergaderingen. Zie de foto’s van de verschillende ruimtes in De Schutse. Vragen over zaalverhuur of de voordelige huurtarieven? Mail gerust met Willem Biesheuvel verhuur@pkn-uithoorn.nl.

Reserveer tijdig!

Er zijn veel activiteiten in De Schutse. We willen voor series kerkelijke activiteiten uiterlijk 1 mei de ruimtes reserveren voor een nieuw kerkelijk seizoen. Groepen die weten dat ze op hetzelfde moment zalen willen gebruiken, kunnen vooraf met elkaar data afstemmen. Moet je annuleren? Geef het tijdig door! verhuur@pkn-uithoorn.nl

Concert in De Schutse kerk in Uithoorn

Onze kerk De Schutse biedt op zondag onderdak aan onze kerkdiensten en activiteiten, aan Perki, en aan cultuur van de SCAU.