Vervoer

Vervoer naar de kerkdienst

Online kijken is leuk, maar het is fijner om echt bij de kerkdienst te zijn en te kunnen napraten. We maken het mogelijk met onze ‘autodienst’.

Een aantal gemeenteleden is voor kerkbezoek afhankelijk van de hulp van andere kerkgangers. Die halen hen thuis op met de auto en brengen ze na het koffiedrinken weer terug. De dankbaarheid is groot. Het werkt valt erg mee. Het zijn kleine ritjes, je gaat zelf toch ook naar de viering en bij slecht weer heb je een alibi (je hoeft niet op de fiets). Fred van de Water maakt een rooster voor een paar maanden. Dat is de basis, maar iedereen is soepel en bereidwillig genoeg om zonodig onderling te wisselen. Als er voldoende chauffeurs meedoen, kom je niet al te vaak aan de beurt en kan er makkelijk worden geruild. Laat je af en toe inschakelen, een praktische manier van omzien naar elkaar.

Doe je mee? Graag je naam, telefoon en e-mailadres mailen aan
Fred van de Water
vandewaterfred@gmail.com